مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 07:452024-01-01سياسي

وزیر نیرو به ملایر می آید 


نماینده مردم ملایر در مجلس از سفر وزیر نیرو به ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با وجود پیگیری های انجام شده در حوزه مربوط به وزارت نیرو طی سه سال گذشته، - ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس از سفر وزیر نیرو به ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با وجود پیگیری های انجام شده در حوزه مربوط به وزارت نیرو طی سه سال گذشته، برای تسریع و تسهیل امور مربوط به این وزارتخانه در ملایر، وزیر نیرو به ملایر سفر می کند.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه برق اظهار کرد: توافقات سالانه در حوزه برق پیش می رود و مقداری از توافقات تا پایان سال انجام خواهد شد و آمدن وزیر نیرو تعهدات قبلی حوزه برق را تسریع می کند.

بیگی نژاد با اشاره به تنش آبی تعدادی از روستاهای شهرستان مطرح کرد: تفاهم نامه هایی به منظور کاهش این تنش ها منعقد شده و کارها پیش می رود و با سفر وزیر نیرو با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی افزایش جدیت و تسریع در تخصیص اعتبارات در حوزه فاضلاب را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و افزود: ساخت نیروگاه برق 500 مگاواتی به ماده 23 رسیده و سازمان برنامه و بودجه باید موافقت خود را برای ساخت نیروگاه اعلام کند و این سفر روند ساخت نیروگاه را تسریع کرده و کار با جدیت بیشتری پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو به ملایر می آید 

وزیر نیرو به ملایر می آید